CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 7, 2009

Assalamualaikum.....

Assalamualaikum..... salam ASPIRASI.....
lamanyer xmenulis nie...... cbuk cikit..... kat sekolah nie.... huhuhuhuhuhu..... class petang kena ajar.... keh3... tp xleh nak upload n kongsi gambar lg ngan sume org cz aku blm transfer lg... jeng3x.... tp sekolah nie menarik.... mcm2 ader.... yg penting... ader wireless.... hehehehe... leh la waktu free, duduk online... kalau masa mengizinkan utk aku berbuat demikian la... almaklum la tugas as a pendidik ni... bkn mengejar jer... sukan sekolah la... apa la... tp yg penting aku akan ke USM minggu depan!!!!! yahooooooooooooooooooooooooooo...........
nak tau cerita sekolah ni???? mai3x.... ader sorang budak sekolah nie.... semalam... datang dgn muka kesian minta duit... xbanyak pun... RM1 jer... katanyer nak buat tambang bas nak balik ke rumah.... aku n member yg 3 org lg... lagak seperti FBI menyoal bdk 2 mcm2 la... katanya dia bdk kelas 1A2.... tingkatan 1 la kiranyer nie.....cz cam meragukan jerk.... aku pun hulur la rm1 kat dia... kang takut lak kan, xbalik rumah pulak... xader duit tambang... kesian jugak....
keesokan harinya.... o7/o1/09..... bdk yg sama dtg n minta rm1 ngan member aku... masa 2 aku otw ke bilik guru la.. dari kelas.... hari ni katanya xader duit nak mkn pulak.... ai.... bdk ni lain mcm jerk.... semalam tanyer nama dia kata nama nie X.. arini katanyer XX.... ai bdk ni biar btl.... kami pun bawa dia jumpa cikgu veteran kat sekolah nie.... baru la kami tau bdk 2 rupanyer ader kes... dia mmg selalu minta duit n tipu org.... kahkahkahkah.... kami pun tergelak la.... kami telah ditipu oleh bdk nie..... huhuuhuhuhuh.......... nie blm start latihan mengajar lg..... baru buat ROS... kami dah menerima dugaan ader wujudnyer pelajar sekolah yg sedemikian rupa.... menakutkan!!!!! erm... nnti aku boleh sambung lg nnti yerk.... nak siap2 balik pulak nie.... Assalamualaikum..... salam ASPIRASI...... ASPIRASI tetap dihati!!!!!!
meskipun dekat jerk kat kulim nie.... aku rindu sgt nak dengar SALAM ASPIRASI UNTUK MAHASISWA BERSATU!!!!
ayuh mahasiswa USM..... bersatu atas nama ASPIRASI UNIVERSITI!!!!

3 comments:

lieliq said...

apa la budak tu...minta la bnyak sikit...100 ke...hahhahah...

dari sekolah pun macam2 pael...

arnamee said...

salam..

eheh..macam2..selamat mengajo ea..=)

azida rusli said...

hehehe..sabor yer..ada lg tu bdk yg pelik2 korg belum jmpe..hihihi