CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, October 13, 2008

Tahniah "ProM"

Assalamualaikum dan salam ASPIRASI untuk mahasiswa bersatu....
boring2 aku bukak la ProM... aku pun terbaca la artikelnya... aku nak ucapkan tahniah buat bdk2 yg mengaku diri sebagai proM... huhuhuhuhu.... mendalam sungguh pengetahuan mereka sehingga MPP ProM mengeluarkan kenyataan dan perasaan kecewa kerana BHEPP tidak membubarkan lagi MPP USM... kehkehkeh... tahniah la... dari mana datangnya tanggungjawab BHEPP USM pulak untuk membubarkan MPP? apa kuasa BHEPP USM nak bubar MPP... adik oi... jadi MPP kena ada pengetahuan basic pilihanraya dik oi... hanya NC yang layak untuk membubarkan MPP...
yang lebih menyedihkan... xsabar2 pulak nak melepaskan jawatan w/pun aku xnampak apa kerja dia kat MPP... dulu masa buat manifesto... mcm2... nak menang punya pasal.... hehehehe... anyway.... maaf dipinta andai kata ada yang terasa... terasa kerana xbuat kerja ke... aku xtau la... gud luck buat pejuang ASPIRASI.... kita berjuang habis2an.... mari kawan... mari teman.... ASPIRASI mekar di bumi Minden.... salam ASPIRASI... Assalamualaiku....

0 comments: