CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, June 18, 2009

Dulu PPMS USM...... Kini PPSL USM....

Dulu PPMS kini PPSL.....
selaras dengan pengiktirafan USM sebagai sebuah universiti APEX, Minggu Suai kenal kini dikenali sebagai minggu Siswa Lestari.... hehehehehe.... so, Pembimbing Pelajar Minggu Suai kenal atau pun lebih dikenali sebagai PPMS kini Pembimbing Pelajar Siswa Lestari ataupun PPSL... w/pun masih tidak biasa dengan PPSL.. semua harus biasakan jugak.. hikhikhik... aspirasi sama... membantu dan membimbing pelajar baru.... membantu USM.
PPSL kini harus berbangga kerana gelaran 1st selaku PPSL yang bakal berhadapan dengan pelajar2 TERPILIH... bkn pelajar usm dulu xterpilih... cuma kali ini usm diberi mandat besar utk memilih sendiri pelajar yg bakal menjadi pemimpin yang berjiwa lestari... insyaAllah...
tahniah buat semua PPSL yang kini sedang menjalani kursus persediaan menyambut pelajar baru pada 27 Jun 2009 nanti... buat pelajar yang berjaya menempatkan diri ke usm, universiti dlm taman... selamat menjadi warga usm... anda pastinya teruja dengan usm & insyaAllah akan mendapat layanan yg selayaknya semasa minggu siswa lestari nnti... buat pelajar yang tidak berjaya ke usm.... ingatlah... mungkin bukan rezeki anda di usm... so, jgn sedih2.... jgn salahkan pihak usm plak.... rezeki kikta ada dimana2 shja.... kami di usm sentiasa berdoa agar anda berjaya ditempat di mana IPTA di Malaysia....
to my sis di rumah sekarang yg berdebar menanti panggilan ke u... akk doakan yg terbaik untk k.cik... n hadiahnya... sebuah laptop yg telah akk gunakan selama di usm.... lestari la 2... xyah beli yg baru.... hehehehe.... aku pun nak terapkan gak lestari....
salam ASPIRASI buat semua....
salam Siswa Lestari...
salam PIMPIN Siswa...

3 comments:

lieliq said...

PPSL penggorak cita...
penggerak matlamat jaya...
Membantu sesiapa saja...
Tak kira agama, bangsa dan budaya...

PPSL mesra pelajar,
Membimbing serta memimpin...
menjadi contoh utama
ke arah mencapai cita.....

Pembimbing Pelajar Siswa Lestari...
kamilah wira USM...
USM Apex.....


-hehehe, versi baru la pulak...layan je laaa...

ain...nak nyibuk nanti leh tak??
hahahhaa...nak vest or baju....

noor ain said...

mai la usm.... kata rindu kat usm...

:: halimi muhamad rusli said...

:: salam,,adik2 pemimpin mahasiswa teruskanlah perjuangan tahniah,,Generasi PPSL,,abang dulu PPMS,,hehe,,ada masa ikuti rungkaian dari mantan MPP

www.mppusmkk.blogspot.com